Narzędzie usprawniające odpowiedzi na zapytania klientów
Desk.com to usługa integracji obsługi klienta skierowana na małe firmy i badania. Zintegruj wszystkie przychodzące wiadomości od klientów z różnych stron społecznościowych w jednym systemie listy, który można uzyskać z pulpitu wielu urządzeń.
Pomoc gdziekolwiek
Najbardziej natychmiastową funkcją Desk.com jest jego stylowy panel sterowania typu all-in-one, który zawiera wszystkie przychodzące komunikaty od klientów z wielu źródeł. Te bilety mogą być przypisane do odpowiedniego członka zespołu lub odpowiedziane za pomocą ustawionej odpowiedzi. Odpowiedzi są wysyłane za pośrednictwem ich platformy pochodzenia, więc klient wysyłający zapytanie na Facebooku otrzyma wiadomość z powrotem w ten sam sposób. Oprócz tego narzędzia efektywności, Desk.com ma wyniki satysfakcji i wydajności, aby zmierzyć zarówno ogólną jakość obsługi klienta, jak i zdolność obsługi agenta. Te wyniki można wyświetlić jako wykres lub zestaw zmian historycznych, obok indywidualnych interakcji klienta w przeszłości i zmian w satysfakcji. Usługa może również automatycznie budować bazę danych przeszłych zapytań, co pozwala klientom na odpowiedzenie na własne proste pytania. Dostępny na poziomie funkcji na agenta, usługa ma bezpłatną wersję próbną, ale nie ma bezpłatnej subskrypcji.
Wszystko monitorowane
Desk.com to prosty serwis przydatny dla mniejszych firm i start-upów. Statystyki wydajności są wygodnym sposobem zarządzania zarówno stroną klienta, jak i stroną klienta.
Opinie użytkowników o Desk com
Czy próbowałeś Desk com? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!